Löydät alta ohjeet tilanteeseen, jossa puhelimella soittaminen ei onnistu. Toimi sen mukaan, minkä seuraavista virheilmoituksista kuulet yrittäessäsi soittaa.
Jos saat jatkuvasti Verkko varattu- tai Ei yhteyttä verkkoon -ilmoituksen, siirry alla oleviin ohjeisiin
Vika- ja häiriöilmoitukset
Tarkistathan myös ilmoitukset ajankohtaisista vika- ja häiriötilanteista. Siirry Vika ja häiriöilmoituksiin
Ajankohtaisista häiriötiedotteista voit halutessasi tilata ilmoituksen puhelimeesi. Silloin saat tiedon, kun ongelma on ratkaistu ja häiriötiedote suljetaan.
Tee näin, jos puhelimella soittaminen ei onnistu
- Käynnistä puhelin uudelleen.
- Jos uudelleenkäynnistys ei auttanut, tarkista verkon häiriötiedotteista, onko alueellasi akuutti häiriötilanne.
- Kokeile SIM-korttia toisessa puhelimessa, jotta selviää onko ongelma liittymässä vai puhelimessa. Tarkista myös maksamattomat laskut Yritysportaalista tai ota yhteyttä yrityksesi pääkäyttäjään, joka tarkistaa asian.
- Tee tarvittaessa vikailmoitus asiointipalvelussa tai soittamalla.