Liittymän väliaikainen sulkeminen

Näin suljet työsuhdeliittymän tai yrityksesi liittymän väliaikaisesti.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit sulkea liittymän väliaikaisesti esimerkiksi, jos laitteesi on kadonnut. Tilapäinen sulku ei irtisano liittymää tai pysäytä laskutusta. 

Työsuhdeliittymän sulkeminen väliaikaisesti

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa.
Lue lisää työsuhdeliittymällä kirjautumisesta Minun Teliaan . 

Minun Telia -sovelluksessa

  1. Avaa Minun Telia -sovellus ja valitse puhelinliittymäsi.
  2. Selaa alas Työkaluihin ja valitse Sulje liittymä tilapäisesti.
  3. Valitse Lähetä tilaus.

Minun Telia -selainversiossa

  1. Kirjaudu Minun Teliaan tietokoneen selaimella. Sisään kirjauduttuasi valitse liittymäsi.
  2. Valitse laatikosta oikealta kohta Sulje liittymä tilapäisesti. 
  3. Valitse Lähetä tilaus.

Huom! Mikäli sinulla ei ole ennestään tunnuksia Minun Telia -palveluun, käännythän yrityksen liittymäasioista vastaavan henkilön puoleen. 

Yrityksen liittymän sulkeminen väliaikaisesti

Pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Sulje liittymä tilapäisesti.
  5. Vahvista ja sulje liittymä.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan