Voit tilata eSIMin, eli sähköisen SIM-kortin kelloon, jos yrityksesi on antanut sinulle oikeuden tilata maksullisia lisäpalveluita. Jos et ole varma asiasta, ole yhteydessä yrityksesi liittymäasioita hoitavaan henkilöön.
Huom! Mobiiliyhteyden älykelloon luova Yhteys Multi -palvelu ei toimi tiettyjen Telian yrityspalveluiden kanssa. Jos puhelimessa olevalla pääliittymällä on käytössä jokin näistä palveluista, ei älykellolle voi aktivoida mobiiliyhteyttä eSIM:n ja Yhteys Multi -palvelun avulla. Älykellon kaikki muut ominaisuudet ovat kuitenkin käytettävissä. Kello voidaan liittää matkapuhelimeen Bluetooth-yhteydellä, jolloin verkkopalveluita eli nettiä, viestejä ja puhetta voi käyttää puhelimen mobiililiittymän kautta.
Voit tarkistaa onko kellon käyttöönotto mahdollista puhelimesi nykyisellä liittymällä lähettämällä veloituksetta viesti INFO KELLO numeroon 15400.
Yrityspalvelut, jotka estävät kellon käyttöönoton
Jos haluat aktivoida kellolle liittymän, tulee nämä palvelut poistaa liittymältäsi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai asiakaspalvelun kautta. Käänny asiassa yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavan henkilön puoleen.
- Multi-SIM
- Poissaolo- ja lomatiedote
- Mobiiliväylä
- CID-numero matkapuhelimesta
- APN-rajoitus Telia Yhteyskäytävässä
- Tilatieto
- Laitevuokran laskutusliittymä
- Saldosopimus
- Puhelumaksun siirto
- Puhelun siirto
- Kaksoiskortti
- Nordic Call
- Soitonsiirtojen esto
- Telia Paikallisnumero, Langaton työpuhelin
- Langaton kotipuhelin
- Prepaid
- DOT
eSIMin käyttöönotto ei onnistu
- Tarkista, että sinulle on annettu oikeudet tilata maksullisia lisäpalveluita
- Tarkista, ettei liittymälläsi ole palveluita jotka eivät ole yhteensopivia
- Tarkista, että 4G-puhe on päällä
- Jos eSIMin käyttöönotto ei vieläkään onnistu, ota yhteyttä yritysasiakaspalveluun