Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää
Yritysportaali
Tilaa ja hallinnoi yrityksesi palveluita ja laskutusta tai hoida luottamukselliset asiat chatissa turvallisesti tunnistautuneena. Tarkoitettu yrityksen vastuuhenkilöille ja pääkäyttäjille.
Kirjaudu telia.fi-sivustolle
Hallinnoi työsuhdeliittymääsi, hae PUK-koodi, tee poissaolotiedote, määritä vastaaja ja tarkastele puheluerittelyäsi. Tarkoitettu yritysten työntekijöille.
Soita meille
Tukea ja apua asiointiin sekä vikatilanteisiin vain yhden puhelinsoiton päässä.
Lähesty lomakkeella
Jos asiallasi ei ole kiire, niin lähetä meille viesti. Täältä löydät itsepalvelu- ja yhteydenottolomakkeita tarpeisiisi.
Käyttötuki
Telia Käyttötuki auttaa ja opastaa laitteiden asennuksessa, ja esimerkiksi Touchpointin tai VIP Viestintäpalvelun käyttöönotossa, niin puhelimitse kuin paikan päällä.
Seuraa tilaustasi
Seuraa yritysverkkokaupassa tekemäsi tilauksen etenemistä.
Kauppakartta
Löydä lähin Telia Kauppa.
Yrityspisteet
Yrityspisteiden myyjät ovat tavattavissa tarpeesi mukaan, kun yrityksesi palvelut kaipaavat päivitystä. Katso täältä lähimmän Yrityspisteesi ja yritysmyyjäsi yhteystiedot.
Telia somessa
Saat meidät kiinni myös Facebookissa ja Twitterissä, joissa asiakaspalvelijamme ovat apunasi arkisin klo 8–16.
Kontakta oss
Kundtjänst på svenska.
Contact us
Customer support in English.
Hoida homma itse netissä
Hoida homma itse netissa
Yritysmyyntipalvelu
Yritysmyyntipalvelussa autamme sinua sopivien palveluiden valinnassa.
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min) ma–pe 8–16.30
Yritysasiakaspalvelu
Apua ostamiseen tai ongelmiin vain yhden puhelinsoiton
päässä.
020 693 693
(mpm/pvm) ma–pe 8–16.30 Vika- ja häiriöilmoitukset 24 h
Huomioithan, että asiakaspalvelun kautta tehdyistä toimenpiteistä veloitamme palveluhinnaston mukaisesti.
TELIA KÄYTTÖTUKI
Apua asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
2,25 €/min + pvm/mpm (alv. 24 %). ma–pe 8–20, la 9–16.30.
Kontaktformulär
Företagsportal
Sköt dina ärenden 24/7 på nätet.
Kundtjänst och försäljning, Smä och medelstora företag
Vardagar 8.00–17.00 (8,35 snt/samtal + 16,69 snt/min)
Kundtjänst, Stora företag
Vardagar 8.00–17.00 (msa/lna)
Teknisk kundtjänst
Felavhjälpning vardagar 8.00–16.30 Anmäl fel 24/7. (msa/lna)
Corporate Portal
Manage your services 24/7 online.
Customer Service and sales, SMEs
Mon–Fri 8:00am–5:00pm. (8,35 cnt/call + 16,69 cnt/min).
Customer Service, Large enterprises
Mon–Fri 8:00am–5.00pm. (mobile call charge / local network charge).
Technical Customer Service
Fault repair Mon–Fri 8:00am–4:30pm. Submit fault reports 24/7. (mobile call charge / local network charge / international call charge)