Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa evästeistä saat tietosuojalausunnostamme. Lue lisää

Takaisin
Yritysportaali
Tilaa ja hallinnoi yrityksesi palveluita ja laskutusta tai hoida luottamukselliset asiat chatissa turvallisesti tunnistautuneena. Tarkoitettu yrityksen vastuuhenkilöille ja pääkäyttäjille.
Kirjaudu telia.fi-sivustolle
Hallinnoi työsuhdeliittymääsi, hae PUK-koodi, tee poissaolotiedote, määritä vastaaja ja tarkastele puheluerittelyäsi. Tarkoitettu yritysten työntekijöille.
Soita meille
Tukea ja apua asiointiin sekä vikatilanteisiin vain yhden puhelinsoiton päässä.
Lähesty lomakkeella
Jos asiallasi ei ole kiire, niin lähetä meille viesti. Täältä löydät itsepalvelu- ja yhteydenottolomakkeita tarpeisiisi.
Käyttötuki
Telia Käyttötuki auttaa ja opastaa laitteiden asennuksessa, ja esimerkiksi Touchpointin tai VIP Viestintäpalvelun käyttöönotossa, niin puhelimitse kuin paikan päällä.
Seuraa tilaustasi
Seuraa yritysverkkokaupassa tekemäsi tilauksen etenemistä.
Kauppakartta
Löydä lähin Telia Kauppa.
Yrityspalvelupisteet
Yrityspalvelupisteiden myyjät ovat tavattavissa tarpeesi mukaan, kun yrityksesi palvelut kaipaavat päivitystä. Katso täältä lähimmän Yrityspalvelupisteesi ja yritysmyyjäsi yhteystiedot.
Telia somessa
Saat meidät kiinni myös Facebookissa ja Twitterissä, joissa asiakaspalvelijamme ovat apunasi arkisin klo 8–16.
Kontakta oss
Kundtjänst på svenska.
Contact us
Customer support in English.

Yritysasiakaspalvelu

Apua ostamiseen tai ongelmiin vain yhden puhelinsoiton päässä.
(mpm/pvm) ma–pe 8–16.30 Vika- ja häiriöilmoitukset 24 h
Yritysasiakaspalvelun valikkorakenne
Huomioithan, että asiakaspalvelun kautta tehdyistä toimenpiteistä veloitamme palveluhinnaston mukaisesti.

Neuvottelupalvelut

(mpm/pvm) ma–pe 8–16

Telia Käyttötuki

Apua asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
Lue lisää käyttötuesta
2,25 €/min + pvm/mpm (alv. 24 %). Ma–pe 8–20, la 9–16.30.

                                  

Sovelluskaupan asiakastuki

(mpm/pvm) ma–pe 8–17

Företagsportal

Sköt dina ärenden 24/7 på nätet.

Företagskundtjänst

Vardagar 8.00–16.30 (msa/lna)

Teknisk kundtjänst

Felavhjälpning vardagar 8.00–16.30 Anmäl fel 24/7. (msa/lna)

Corporate Portal

Manage your services 24/7 online.

Corporate Customer Service

Mon–Fri 8:00am–4:30pm. (mobile call charge / local network charge).

Technical Customer Service

Fault repair Mon–Fri 8:00am–4:30pm. Submit fault reports 24/7. (mobile call charge / local network charge / international call charge)