Pääset hallinnoimaan vastaajaasi soittamalla vastaajanumeroosi. Sen numero on yrityskohtainen ja saat sen selville VIP-sovelluksen hakutoiminnolla käyttämällä hakusanaa Vastaaja. Saat vastaajanumeron myös VIP-pääkäyttäjältäsi.
Lue lisää VIP-sovelluksen käyttöönotosta
Vastaajanumero näkyy myös uusien vastaajaviestien ilmoitustekstiviestissä. Vastaajan asetuksissa on oletuksena päällä ilmoitus uusista vastaajaviesteistä tekstiviestillä.
Yrityksesi pääkäyttäjä voi poistaa vastaajapalvelun lisäämällä käyttäjän No voicemail -ryhmään.
Huom! Matkapuhelimen asetuksista ei saa tehdä soitonsiirtoja vastaajanumeroon. Puhelut ohjautuvat vastaajan VIP-palvelun puhelureitityssäännöillä, joita yrityksesi pääkäyttäjä voi muokata.
Ohjevideo: Vastaajaviestien kuuntelu ja oman tervehdyksen äänittäminen
VIP-palvelun vastaajaviestien kuuntelu
Voit kuunnella ja poistaa vastaajaviestejäsi seuraavilla tavoilla:
- Soittamalla vastaajanumeroosi.
- Hallinnoimalla viestejä VIP-mobiilisovelluksen kautta.
- Hallinnoimalla viestejä VIP Softphonen Vastaaja-välilehden kautta.
- Kirjautumalla VIP-kotisivulle ja avaamalla ylävalikosta kohta Postilaatikko.
Oman tervehdyksen äänittäminen
Voit äänittää uuden vastaajatervehdyksen tai poistaa tervehdyksen kokonaan soittamalla vastaajanumeroosi.
Soitettua vastaajanumeroosi, voit toimia seuraavin tavoin:
- Voit toistaa oman tervehdyksen painamalla 4.
- Voit tallentaa oman tervehdyksen painamalla 5.
- Voit poistaa oman tervehdyksen painamalla 6.
Koko vastaajavalikko on nähtävillä myös VIP-kotisivulla ylävalikon kohdasta Postilaatikko.
VIP Vastaajan asetukset ja PIN-koodi
Yleisimpiä asetuksia hallinnoidaaan VIP-kotisivulla valitsemalla ensin ylävalikosta Palvelut ja sen alta Vastaajan asetukset -sivulla.
PIN-koodin määrittäminen
Yrityksesi VIP-pääkäyttäjä määrittää tarvitaanko vastaajaan pin-koodia Suomessa soitetuissa puheluissa. Jos pin-koodi kysely on päällä, tällä ohjeella pääset määrittämään oman pin-koodisi.