Mikä on maksumuistutuspalvelu
Maksumuistutuspalvelu on maksuton Telian yritysasiakkaille ja se kytketään automaattisesti voimaan pienemmille yritysasiakkaille.
Asiakkaille lähetetään muistutus avoimesta laskusta tekstiviestillä. Voit päivittää tekstiviestin vastaanottajatietoja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Kuinka maksumuistutuspalvelu toimii
Saat tekstiviestillä tiedon maksamattomasta laskusta, kun eräpäivästä on kulunut noin viikko.
Vältyt ylimääräisiltä muistutuskuluilta, kun maksat laskun viimeistään kahden pankkipäivän kuluttua viestin vastaanotosta. Muistutus lähetetään myös, jos liittymää tai palvelua uhkaa sulkeminen maksamattoman laskun vuoksi.
Maksumuistutuksen voi saada sähköpostiin, tekstiviestinä Telian liittymään tai molempiin.
Maksumuistutuspalvelun ottaminen käyttöön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
Valitse Laskutus kohdasta Maksumuistutuspalvelu. Valitse, haluatko vastaanottaa maksumuistutusviestit tekstiviestitse, sähköpostitse tai molempiin.
Lisää matkapuhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite ja valitse Tallenna .
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa , tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.