Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Kertaluonteiset raportit

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tilata erikseen maksullisia vakioraportteja kertaluonteiseen tarpeeseen. Jatkuvaan raportointitarpeeseen sopii Raportointipalvelu.

Vakioraportti on vakioraporttivalikoimaan kuuluva yksittäisen yrityksen tai konsernin Y-tunnuksella ajettava raportti, joka on saatavilla seuraavista:

  • matkapuhelinpalvelut,
  • kiinteän puheen palvelut,
  • tietoliikennepalvelut.

Näin tilaat kertaraportteja. Tarvittaessa voit ladata malliraportteja ja tarkastella, miltä raportti käytännössä näyttää.

Tutustu vakioraporttien hintoihin.

Vinkki! Jos haluat erittelyn soitetuista puheluista ja lähetetyistä teksti- tai multimediaviesteistä, katso puheluerittelyn tilausohje.

Tilaa kertaluonteinen raportti
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Ota yhteyttä Teliaan.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse Muut pyynnöt.
  5. Täytä pyydetyt tiedot kuten Aihe, Liittymänumero ja laskun numero.
  6. Valitse Lähetä palvelupyyntö.

Voit tilata raportteja myös asiakaspalvelun tai yritysmyynnin kautta.

Malliraportit

Lataa mobiilituotteiden malliraportit

Lataa kiinteän puheen malliraportit

Lataa tietoliikenteen malliraportit

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan