Laitetilauksen seuranta

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit seurata laitetilaustasi kirjautumalla Telia Inmics-Nebulan sivuille. Toimitusaika on ilmoitettu tilauksen yhteydessä.

Tilauksen seuranta
  1. Kirjaudu sisään Telia Inmics-Nebulan sivulla oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Hallinta-osion alta Tilaushistoria. Siellä näet kaikki tilauksesi, uusimman ylimpänä. Mobiilikäyttäjänä löydät Hallinnoi-osion otsikon Kauppa alta.
  3. Klikkaa katso tarkemmat tiedot, josta näet haluamasi tilauksen tilan, rivikohtaiset toimistustiedot sekä seurantakoodin.
  4. Klikkaa tilaussivulla näkyvää seurantakoodia, niin siirryt suoraan kuljetusyhtiön omaan lähetysseurantaan, josta saat ajankohtaisimman tiedon toimituksen etenemisestä silloin, kun tilauksesi on kuljetuksessa.

Huom! Seurantakoodin löydät myös toimitusvahvistuksesta, joka on toimitettu tilauksessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Lisää samasta aiheesta

Tilauksen muutokset

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan