Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Telian asiakaspalvelu – miten voin olla avuksi?

Meille on tärkeintä, että voit käyttää vaivattomasti palveluitamme ja saat tarvittaessa apua mahdollisimman helposti.

Haluamme helpottaa arkeasi ja siksi olemme tuoneet avun lähelle – juuri sinne, missä milloinkin olet. Panostamme erityisesti digitaaliseen asiakaspalveluun, ja niinpä apua on tarjolla yhden klikkauksen päässä vuorokauden ympäri.

Telia.fi-sivuilta apua moneen kysymykseen ja pulmaan

Kirjautumalla Telia.fi-sivuille voit selata ja maksaa laskuja, päivittää liittymiä ja käytössäsi olevia palveluita, seurata liittymän saldoa ja tehdä vikailmoituksia. Mikä parasta, löydät PUK-koodin suoraan liittymäsi tiedoista, joten PIN-koodin unohtuminen ei ole enää katastrofi.

Kirjauduttuasi Telia.fi-sivustolle tavoitat asiakaspalvelumme kätevästi chatin kautta paikasta ja kellonajasta riippumatta.

Usein kysyttyihin kysymyksiin olemme koonneet vastaukset valmiiksi Telia.fi-sivuille. Löydät ohjeet maksuajan hakemiseen, modeemin käyttöönottamiseen ja moneen muuhun pulmaan helposti asiakastukisivuilta.

Valjastimme asiantuntijoidemme huiman osaamisen avuksesi – Helppi auttaa!

Mikäli ohjeiden seuraaminen tuntuu haastavalta, apu löytyy Helpistä. Me tiedämme, että joskus laitteiden käytön tai käyttöönottamisen kanssa tulee eteen kuumottavia hetkiä, joten keräsimme asiantuntijamme koolle ja tarjoamme pientä maksua vastaan heidän osaamisensa avuksesi.

Saat avun ongelmaasi usein käden käänteessä. Helpin asiantuntijat ovat käytettävissä puhelimitse, kotikäynnillä tai Palvelupisteellä Telia Kaupassa. Lisää tietoa ja yhteystiedot on koottu Helppi-sivustolle.

Minun Telia -sovellus kulkee mukana kännykässäsi

Koska puhelin kulkee usein mukanasi, suosittelen sinua lataamaan siihen Minun Telia -sovelluksen. Löydät sovelluksen oman puhelimesi sovelluskaupasta:
 
•    Google Play -kaupasta
•    App Storesta.

Sovellukseen on kerätty kaikki tärkeimmät linkit ja työkalut liittymiesi ja palveluidesi hallintaan. Laskun maksamiset, saldokertymät, liittymän päivitykset ja PUK-koodin tarkistamiset onnistuvat helposti niin ikään sovelluksen avulla. Lisäksi sovelluksen kautta saat tietoa parhaista tarjouksista, innostavista uutisista ja linkit laitteesi sovelluskaupasta löytyviin hyödyllisiin sovelluksiin, kuten Telia TV, Telia Pay ja Turvapaketti.

Löydät tarvittaessa sivuiltamme myös käyttöohjeet Minun Telia -sovellukseen.

Mistä muualta tavoitat meidät?

Voit halutessasi myös soittaa meille numeroon 0206 90400 (mpm/pvm) asiakaspalvelun aukioloaikoina tai varata soittoajan asiakaspalvelumme ajanvarauskalenterista. Vähemmän kiireellisissä asioissa voit jättää meille yhteystietosi yhteydenottopyyntölomakkeella, jolloin me soitamme sinulle. Telia Kaupoissa ympäri Suomen löytyy asiantuntevaa apua liittymä- ja laiteasioissa. Löydät lähimmän kauppasi tai palvelupisteesi kauppiashaku-sivulta.

Tavoitat meidät luonnollisesti myös Facebookista ja Twitteristä. Kannattaa muistaa myös, että Telia Yhteisössä yhteisön jäsenet ja telialaiset ratkovat ongelmia – tarvittaessa sinunkin ongelmiasi.

Kaikki asiakaspalvelun yhteystiedot ja ajan tasalla olevat palveluaikamme löytyvät koottuna täältä.

Haluamme, että tunnet olosi asiakkaanamme onnelliseksi ja että ilahdut aina ollessasi tekemisissä kanssamme. Kerro, miten olemme onnistuneet tässä – ollaanhan yhteyksissä!

Artikkelin aihealueet

Asiakaspalvelu
Lisää samasta aiheesta
Asiakaskokemus ykköseksi Telian asiantuntijapalvelun avulla
Digitaaliseen asiakaspalveluun on tarjolla monenlaisia ratkaisuja – miten löytää se oikea?
Moderni viestintäratkaisu ui Imatran Kylpylään – asiakaskokemus parantui kohisten
Näin mittaat asiakaspalvelusi kehitystä oikein – 5 pointtia
Asiakaskokemus on digitalisaation pysyvä ykköstrendi – vuonna 2018 sen rakentamista tukevat yhä useammin sosiaalinen ostaminen ja saumaton, ennakoiva asiakaspalvelu
Millainen on tulevaisuuden asiakaskohtaaminen terveydenhuollossa?
Tietojärjestelmä asiakkaan mittojen mukaan – miten järjestelmäkehitys voi tukea asiakaskokemusta
Tukevatko yrityksesi IT-järjestelmät saumatonta asiakaskokemusta?
Edellinen artikkeli
Skype for Businessin aikakausi on ohi – tervetuloa Teams
Skype for Business on jatkossa yhdistetty osaksi Teamsia. Mitä muutoksia ja mahdollisuuksia tämä ...
Seuraava artikkeli
Verkot ovat liiketoiminnan kriittistä infraa – huomioi nämä 5 asiaa verkottamisessa tänä vuonna
Verkottamisratkaisut kehittyvät jatkuvasti – mihin yritysten ja organisaatioiden tulisi kiinnittää ...