Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Kaikki artikkelit

Polygonin työt eivät keskeydy laiteongelmien takia

2 min

Kiinteistökriisejä päivittäin hoitava Polygon Finland ei kaipaa
ylimääräisiä ongelmatilanteita omaan organisaatioonsa.
Siksi yritys on ollut tyytyväinen huolettomiin ja toimiviin
palvelulaitteisiin.

Kun vesivahinko sattuu, nopea reagointi minimoi syntyviä vaurioita, vähentää jälkitöitä ja hillitsee kustannuksia. Kiinteistövahinkojen asiantuntija Polygonin vahvuuksiin kuuluu raportoinnin hoitaminen paikan päällä vahinkokohteessa.

”Hoidamme kaiken yhteydenpidon puhelimilla ja tableteilla. Asiakas saa esimerkiksi heti käyntimme jälkeen vahingonkartoitusraportin sähköpostiinsa. Toimivat mobiililaitteet ovat siis todella tärkeitä palveluketjumme toimivuudelle ja mahdollistavat palveluidemme korkean laadun”, kertoo Polygonin IT-päällikkö Marko Alakoski.

Tutustu palvelulaitteisiin

Palvelulaitteesta apua arkeen

Polygonilla on noin 300 työntekijää, jotka kiertävät asiakkaiden luona ympäri Suomen. Tällaisen työntekijämäärän kanssa organisointi on kaikki kaikessa, mikä pätee myös mobiilitarvikkeiden tilauksiin ja huoltoon. Alakoski korostaakin Telian palvelulaitteiden helppoutta sekä hankintamallin tuomia säästöjä laitekuluissa.

”Vähän väliä jonkun työntekijän puhelin tai tabletti menee rikki. Ostamalla laitteet kuukausimaksullisena palveluna säästymme uuvuttavalta ylläpitorumbalta – kenenkään ei tarvitse käyttää työaikaa huoltojen varaamiseen tai laiteostoksilla ravaamiseen, vaan kaikki tämä hoidetaan puolestamme. Loistava lisä on myös varalaite, jonka avulla työntekijä voi jatkaa hommia kenttätöissä, vaikka oma puhelin olisikin huollossa.”

Alakosken mukaan palvelulaite helpottaa arkea paitsi kentällä myös toimistolla: ”Asiakasportaalin kautta voimme hallita koko yrityksen laitetilauksia samasta paikasta. Kun uusi laite on tilattu, palvelu lähettää automaattisesti loppukäyttäjälle viestin tilauksen käynnistymisestä. Sisäinen viestintämme on siis helpottunut, kun työntekijöiden ei tarvitse enää kysellä laitetilauksiensa perään.”

Kiinnostuitko?

Palvelulaitteet pitävät sisällään vakuutuksen, huoltopalvelun ja lainalaitteen huollon ajaksi. Laitteiden toimitus on nopea ja ilmainen, ja sopimuskauden päätteeksi ne kierrätetään tietoturvallisesti.

Lue lisää
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Palvelulaite
Edellinen artikkeli
Tekoälysovellukset eivät synny johdon kabineteissa – koko organisaation tulisi ymmärtää tekoälyn perusteet
Kasvojen tunnistukseen perustuvia maksutapahtumia, tekoälylääkäreitä ja hallituksen jäseniä, ...
Seuraava artikkeli
Pentik – keramiikkapajasta kansainväliseksi vientiyritykseksi
Pentik on suomalainen brändi, joka kasvaa myös maailmalla. Onnistumisen taustalta löytyy ...