Ammattiliitto Pron tukilakko – mahdollista ruuhkaa palvelukanavissa 4.–6.11.

Ammattiliitto Pro on ilmoittanut tukilakosta Telialla 4.–6.11.2020. Lakko johtuu Ammattiliitto Pron ja Suomen Kotidata Oy:n välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Telia ei ole osapuolena.

Tukilakko voi näkyä ruuhkina asiakaspalvelussa sekä viivästyksinä toimituksissa ja viankorjauksessa. Lakko saattaa myös vaikuttaa Telia Kauppojen aukioloaikoihin.

Lakko saattaa aiheuttaa viivästyksiä joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuihin käyttöönottoihin. Otamme yhteyttä niihin asiakkaisiin, joita viivästykset koskevat.

Voit hoitaa liittymäasioita, maksaa laskuja ja päivittää palveluitasi Minun Teliassa vuorokauden ympäri. Yritysasiakkaat voivat hallinnoida palveluita Yritysportaalissa.

Lue lisää >

Telia turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.

Pahoittelemme häiriötä.

Possible  delays in customer channels 4.–6.11.2020

Trade Union Pro has announced a support strike in Telia 4.-6.11.2020. The strike is due to a collective agreement dispute between the Trade Union Pro and Suomen Kotidata Oy. Telia is not part of the dispute.

The support strike may cause congestion in customer channels as well as delays in deliveries and fault repair. The strike may also affect the opening hours of Telia Stores.

Additionally, the strike may cause delays in some corporate customers planned deployments. We will contact the customers affected by these delays.

You can manage your subscriptions, pay bills or update your services in Minun Telia 24/7. Business Customers can manage their services in Corporate Portal.

We apologize for any inconveniences.

Telia secures all functions that critical to the safety of citizens or society in all exceptional circumstances.

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle