Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa

Käynnissä olevasta epidemiatilanteesta johtuen asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut. Jonoa voi esiintyä kaikissa asiakaspalvelukanavissamme. Käsittelemme kaikki saapuneet yhteydenotot ja pyrimme vastaamaan niihin mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi tässä haastavassa tilanteessa.
 
Tiesithän, että voit tehdä helposti itse monet muutokset palveluihisi maksutta ja jonottamatta? Se onnistuu kirjautumalla Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen Telia-tunnuksella, mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Asiakastuki-osioon olemme koonneet tärkeimmät ohjeet ja yleisimmin kysytyt kysymykset sekä näihin vastaukset.
 

Medialle

Telian lehdistötiedotteet
sekä viestinnän yhteystiedot.

Siirry sivustolle