Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Telialla on Suomen paras sähköinen asiakkuus

Tänään julkaistun Digimenestyjät-tutkimuksen mukaan Telialla on Suomen paras sähköinen asiakkuus. Kyseisessä kategoriassa on keskitytty yrityksen kykyyn ylläpitää ja laajentaa asiakkuuksia sähköisissä kanavissa. Telian kokonaisarvosana oli tutkimuksessa 8+.

Vuosittain julkaistava Digimenestyjät-tutkimus* arvioi pohjoismaalaisia yrityksiä kuuden eri ulottuvuuden osalta. Telia paransi tekemistään viime vuoteen nähden asiakkuuden ja verkkokaupan osalta.

”Asiakas voi olla meihin yhteydessä ja hoitaa asioitaan omalla tavallaan ajasta ja paikasta riippumatta. Asiakaspalvelua saa helposti sosiaalisessa mediassa, teknologiasta voi keskustella Telia Yhteisössä ja liittymää tai palveluitaan voi päivittää verkkosivuillamme tai suoraan Minun Telia -sovelluksessa”, kertoo Telian Chief Digital Officer (CDO) Jani Engberg.

Tutkimuksen mukaan Telialla on Pohjoismaiden toiseksi parhaat digitaaliset kyvykkyydet, mutta moni tutkimuksessa mitattavista ulottuvuuksista vaatii vielä parantamista.

”Pärjäsimme viime vuotta heikommin digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median osalta. Haluamme parantaa ja kehittyä edelleen viestiemme personoinnissa sekä markkinoinnin automaatiossa, jotta asiakkaamme saisivat meiltä jatkossa juuri heille relevantteja viestejä.”

*Magenta Advisoryn vuosittainen Digimenestyjät tutkimus vertaa yli 200 pohjoismaalaisen yrityksen digitaalista kilpailukykyä. Viime vuonna Telia voitti digimarkkinoinnin kategoriassa.

Lisätiedot medialle:

Jani Engberg, CDO, Telia
040 738 7877
etunimi.sukunimi@teliacompany.com

Kuvat