Telia Suomen asiakaskokemusjohtaja jo kolmatta vuotta peräkkäin

Telia oli jälleen ensimmäisellä sijalla ”Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2017” -selvityksessä. Voittaja kehittää palvelujaan yhdessä asiakkaidensa kanssa ja nostaa ihmiset ja yksilöllisyyden esiin teknologian sijaan.

Asiakkuuskokemuksen johtamisen nykytilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen perusteella voittajayritys Telia kiinnittää eniten huomiota ja resursseja asiakkailleen tarjoamiinsa kokemuksiin.

Telian Head of Customer Insight Tuula Uitto kertoo Telia-brändin elävän ja hengittävän asiakkaista. "Kehitämme palveluamme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Toimimme systemaattisesti ja dataohjautuvasti, jotta voimme parantaa palveluamme. Haluamme erottautua erinomaisella asiakaskokemuksella."

"Sijoitus jännitti, koska viime vuoden jälkeen on tapahtunut paljon niin meillä, mutta varmasti myös muissa asiakaskokemukseen panostavissa yrityksissä. Tavoittelemme yhä ketterämpiä toimintatapoja, jotta voimme vastata nopeasti muuttuviin asiakastarpeisiin. Nostamme ihmiset ja yksilöllisyyden esiin teknologian sijaan", Insights Manager Mari Sundell Telialta kertoo.

 

CXPA Finlandin ja Shiruten viidettä kertaa toteuttama ”Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2017” -kartoitus toteutettiin web-kyselynä sekä puhelinhaastatteluina touko-kesäkuussa. Selvitykseen osallistui top 500 -yrityksiä ja Suomen tunnetuimpia brändejä. Kyselyyn vastasi yhteensä 79 asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaista 72 yrityksestä.

Lue lisää: CXPA Finland: Teleoperaattorit jakoivat kärkisijat asiakaskokemusjohtajien kisassa

 

Lisätietoa:

Tuula Uitto, Head of Customer Insight, Telia Finland

Puhelin: 040 3022 132

Sähköposti: etunimi.sukumin@teliacompany.com

 

 

Kuvat