HBO Max ja discovery+ yhdistyvät

Uusi Max-suoratoistopalvelu korvaa vanhat suoratoistopalvelut. Katso kuinka muutos vaikuttaa nykyiseen tilaukseesi.

Vaihda HBO Max- tai discovery+-tilauksesi Maxiin

HBO Max- sekä discovery+-suoratoistopalvelut yhdistyvät uudeksi Max-suoratoistopalveluksi. Uudet Max-tuotteet saapuvat myyntiin 21.5.2024 ja vanhat HBO Max- sekä discovery+ -palvelut tulevat päättymään. Viestimme nykyisten palveluiden päättymisestä erikseen ja ne toimivat siihen asti kuten ennenkin. Uusi Max-suoratoistopalvelu näyttää kaikki HBO Maxin sekä discovery+:n sisällöt, joten jatkossa nautit entistäkin kattavammasta viihde- ja urheilukattauksesta.

Katso alta ohjeet, kuinka vaihdat nykyisen HBO Max- tai discovery+-tilauksesi uuteen Max-tilaukseen 21.5.2024 alkaen.

Siirry uuden Max-suoratoistopalvelun käyttäjäksi 21.5. alkaen

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Muuttuuko HBO Max- tai discovery+-tilaukseni automaattisesti Max-tilaukseksi?

Ei muutu. Päätämme HBO Max -tilaukset automaattisesti 20.5.2024 ja voit tilata uuden Max-tuotteen 21.5.2024 alkaen.

Discovery+-tilaukset toimivat vielä normaalisti Maxin saapumisen jälkeen, mutta voit halutessasi irtisanoa nykyisen discovery+-tilauksesi 21.5.2024 alkaen poikkeuksellisesti ilman irtisanomisaikaa ja tilata uuden Max-tuotteen. Viestimme discovery+-palvelun lopullisesta päättymisestä erikseen myöhemmin.

Muuttuuko tilaukseni hinta?

Vanha tilauksesi säilyy sellaisenaan siihen asti, kun lopetat tilauksen tai palvelu päätetään Telian toimesta. Kun tilaat uuden Max-tuotteen, laskutus jatkuu sen mukaisella hinnalla.

Uudet Max-tuotteet sisältävät entistä laajemman kattauksen viihdettä ja voit valita tilaukseesi mukaan myös urheilua. Valitse itsellesi sopivin Max-paketti 21.5. alkaen ja nauti huippusisällöistä jatkossakin.

Näenkö Maxista aiemmin näkemäni sisällöt?

Kyllä. Max sisältää jopa entistä enemmän katseltavaa, kun discovery+:n ja HBO Maxin sisällöt yhdistyvät.

Miten tilaan Maxin ja millä laitteilla se toimii?

Voit tilata valitsemasi Max-tuotteen verkkokaupastamme myynnin alkaessa 21.5.2024, jolloin kerromme tarkemmin myös eri katselutavoista.

Tuleeko minulle päällekkäistä laskutusta, kun tilaan uuden Max-tuotteen?

Ei tule. Päätämme nykyiset HBO Max -tilaukset automaattisesti 20.5.2024 ja laskutus päättyy viimeistään siihen päivään.

Discovery+-tuotteen irtisanominen onnistuu ilman irtisanomisaikaa ja sen laskutus päättyy irtisanomispäivään.

Uuden Max-tuotteen laskutus alkaa vasta tekemäsi tilauksen jälkeen.

Näenkö uuden Max-tilaukseni Telia Dot -sovelluksessa samoin kuin HBO Maxinkin aiemmin?

Maxin tilauksen hallinta sekä laskut löytyvät Minun Teliasta. Telia Dot -sovelluksessa ei näy tietoja Max-tuotteesta.

Laskutetaanko Max-tilaus luottokortilta kuten HBO Max?

Luottokorttilaskutusta ei ole mahdollista valita Max-tuotteelle. Voit valita haluamasi laskutustavan Maxin tilauksen yhteydessä: Lasku Minun Teliaan tai e-lasku.

Lisätietoja laskutuksesta löydät asiakastuestamme.

Minulla on Discovery-kanavapaketti. Jatkuuko tilaukseni ennallaan?

Discovery-kanavapakettiin ei tule muutoksia ja tilaukset jatkuvat ennallaan.

Tällä sivulla kerrotut muutokset koskevat vain discovery+-suoratoistotuotteita ja HBO Max -suoratoistopalvelua.