0600 10 100 0600 10 100 ma-pe 8 - 20, la 9 - 16.30 2,25 €/min + pvm/mpm
Viihde-elektroniikkaDigiboksin tallennusongelmat

Digiboksin tallennusongelmat

Tallentava digiboksi on käytössä kätevä – kunhan se toimii, kuten pitääkin. Jos lempiohjelma ei tallennu, voidaan vikaa lähteä etsimään kolmesta paikasta: digiboksin kytkennöistä, tallennustilasta sekä ohjelmistosta. Jos ongelma on kertaluontoinen, se saattaa johtua lyhyestä sähkökatkoksesta.
 

Näin korjaat digiboksin tallennusongelmat:

  • Varmista, että boksilla on vielä tallennustilaa.
  • Tarkasta digiboksin kytkennät. Ovathan kaikki johdot kunnolla kiinni?
  • Sammuta boksi ja irrota virtajohto seinästä. Odota ainakin 20 sekuntia ennen kuin laitat laitteen uudelleen päälle.
  • Jos digiboksi ei tallentanut ohjelmaa, kun nauhoitus tehtiin ohjelmaoppaan kautta, saattaa vika olla siinä, että ohjelman tiedon hakemiseen kului liikaa aikaa. Kokeile tallennusta niin, että ajastat itse nauhoituksen.
  • Tarkasta, onko digiboksin ohjelmistoon olemassa päivityksiä. Päivitä boksi ja kokeile tallennusta uudelleen.

Lisää vinkkejä ja tukea soita 060010100 (2,25 €/min + pvm/mpm)

Telia Facebookissa
Siirry ylös

Copyright © Telia Finland Oyj 2017 Tietosuoja ja -turva  Telia Helppi palveluiden yleiset ehdot yritysasiakkaille ja ehdot kuluttaja-asiakkaille.