0600 10 100 0600 10 100 ma-pe 8 - 20, la 9 - 16.30 2,25 €/min + pvm/mpm
Viihde-elektroniikkaDigiboksin kanavahaku

Digiboksin kanavahaku

Joskus kanavaluettelosta häviää kanavia ihan itsestään, lempikanava vaihtaa kanavapaikkaa ja toisinaan tarjolle tulee myös ihan uusia kanavia. Mistä tahansa syystä kanavat ovatkaan hukkuneet, saat ne näkymään näillä ohjeilla.
 

Näin haet kanavat digiboksiin:

  • Tee automaattinen kanavahaku uudelleen.
  • Jos et löydä kanavia automaattisella kanavahaulla, tee haku manuaalisesti.
  • Jos et vieläkään löydä kanavaa, tarkista, vaaditaanko sen katsomiseen maksukorttia. Tässä tapauksessa kannattaa ottaa yhteyttä paikalliseen kaapelitelevisio-operaattoriin.
  • Jos kanava on ilmainen, varmista, näkyykö se asuinalueesi kaapeliverkossa.
  • Palauta digiboksin tehdasasetukset ja hae siihen kaikki kanavat uudelleen.

Lisää vinkkejä ja tukea soita 060010100 (2,25 €/min + pvm/mpm)

Telia Facebookissa
Siirry ylös

Copyright © Telia Finland Oyj 2017 Tietosuoja ja -turva  Telia Helppi palveluiden yleiset ehdot yritysasiakkaille ja ehdot kuluttaja-asiakkaille.