0600 10 100 0600 10 100 ma-pe 8 - 20, la 9 - 16.30 2,25 €/min + pvm/mpm
Tietokoneet ja internetVerkkoyhteys ei toimi

Nettiyhteys ei toimi

Kun netti reistailee, meidän pitää ensin selvittää, johtuuko toimimattomuus operaattorista vai omasta laitteistosta. Jos kaikki kytkennät ovat oikein, mutta modeemin ADSL-valo ei pala jatkuvasti, on kyseessä todennäköisimmin verkkovika. Jos taas ADSL-valo palaa, on syytä tarkistaa oma laitteisto.
 

Näin korjaat nettiyhteyden:

  • Sammuta virta tietokoneesta ja modeemista. Irrota kaikki kytkennät puhelinpistorasiasta ja modeemista sekä verkkokaapeli tietokoneesta. Odota vähintään 10 sekuntia.
  • Kytke kaapelit uudelleen ja varmista, että ne on kiinnitetty kunnolla.
  • Käynnistä modeemi ja tietokone uudelleen.
  • Tarkasta, palaako ADSL-valo jatkuvasti.

Lisää vinkkejä ja tukea soita 060010100 (2,25 €/min + pvm/mpm)

Telia Facebookissa
Siirry ylös

Copyright © Telia Finland Oyj 2017 Tietosuoja ja -turva  Telia Helppi palveluiden yleiset ehdot yritysasiakkaille ja ehdot kuluttaja-asiakkaille.