Telian sähköpostipalvelun vaihto toiseen sähköpostipalveluun.
Palvelumme sisältää kaiken tämän:
1. Luomme sinulle uuden Gmail- tai Microsoft-sähköpostiosoitteen
2. Kopioimme vanhat sähköpostit uuteen luotuun sähköpostilaatikkoon
- Voit siivota vanhat sähköpostiviestisi myöhemmin
- Vanhat viestit jäävät edelleen talteen myös inet.fi-osoitteeseesi palvelun päättymiseen saakka
3. Kopioimme yhteystiedot koneellesi talteen ja tuomme ne myös uuteen sähköpostipalveluun
4. Asetamme automaattivastausviestin nykyiseen Telia-sähköpostiisi – siis toiminnon, joka kertoo osoitteen vaihtumisesta niille viestin lähettäjille, jotka vielä tavoittelevat sinua vanhasta osoitteestasi
5. Lataamme tietokoneellesi muisti-/tarkistuslistan, jonka avulla voit itsenäisesti päivittää yhteysosoitteesi eri palveluissa myöhemmin
6. Opastamme uuden sähköpostipalvelun perustoiminnot
Työn kesto arviolta n. 45-60 min. Palvelutapahtuman jälkeen sinulla on käytössä uusi sähköpostiosoite, josta löydät kaikki aiemmat sähköpostisi ja voit siirtyä käyttämään uutta osoitetta sekä osaat perustoiminnot sen käyttämiseen.
Varmistathan ennen Helppi-lähitukikäyntiä, että sinulla on tiedossasi pp.inet.fi-sähköpostiosoitteesi salasana.
Lisäksi saat jatkossakin apua teknisiin pulmiin soittamalla Helpin numeroon 0600 10 100 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm), et siis jatkossakaan jää yksin kysymyksiesi kanssa. Etätuki-työkalu voidaan jättää halutessasi tietokoneellesi ja näin voimme auttaa sinua jatkossakin, helposti ja nopeasti!