Siirry alta sivustomme eri osille
LaiteverkkokauppaLaiteverkkokaupastamme löydät kaikki tarvitsemasi laitteet. Tutustu uusimpiin puhelinmalleihin, tietokoneisiin, tabletteihin ja muihin lisälaitteisiin sekä tarjouksiin. Verkkokauppaan
Telia DotTelia.fi/dot-sivustolta löydät kuluttajille suunnatut Telia Dot puhelin -ja laajakaistaliittymät sekä voit tutustua Telian keskittäjäetuun ja muihin mahtaviin liittymäasiakkaan etuihin.Telia Dot -liittymät
Laiteverkkokauppa yrityksilleYrittäjä, täältä löydät laitteet kaikkiin yrityksesi tarpeisiin. Tutustu uusimpiin tarjouksiin ja tilaa työvälineet laitekaupasta. Yritysverkkokauppaan
Asiakaspalvelun yhteystiedot
YksityisasiakkaatAsiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.Asiakaspalvelun vastausajat Minun Telia -sovelluksessa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7. Puhelimitse 020 690 400 ma–pe 9–20 ja la 10–16 (mpm/pvm, myös jonotusajalta). Hätätilanteissa (puk-koodi, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7 puhelimitse numerosta 020 690 400.
Yritysasiakkaat Minun Telia Yrityksille -sovelluksessa tavoitat chat-asiakaspalvelun arkisin 8-16.Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat Palvelemme numerossa 0200 20 300 (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm) ma-pe 8–16 (vikailmoitukset 24/7) ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat Palvelemme numerossa 0600 16 171 (mpm/pvm) ma-pe 9-15. Käyttötuki Palvelemme numerossa 0600 15 500 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)) ma-pe 8-20 ja la 9-16:30