0600 10 100

ma-pe 8 - 20, la 9 - 16.30 — 2,50 € / puhelu + 2,50 € / alk. min + mpm/pvm
Neuvot ja niksit Viihde-elektroniikka Maksu-tv-kortin toimintaongelmat

Maksu-TV-kortin toimintaongelmat

Jos maksu-TV-kortti ei toimi, kannattaa ihan ensimmäisenä tarkistaa, onko se asetettu oikein. Pelkkä kortin poistaminen ja uudelleen paikoilleen asettaminen saattaa korjata vian, mutta onneksi on olemassa muitakin niksejä, joilla kortti saadaan toimimaan.
 

Näin saat maksu-TV-kortin toimimaan:

  • Tarkista, että olet maksanut viimeisimmän maksukanavalaskusi. Maksukanavat suljetaan usein kuukauden viimeisenä arkipäivänä, mikäli maksu ei ole saapunut eräpäivänä operaattorin tilille. Palvelu avataan automaattisesti, kun maksat erääntyneen laskun.
  • Jos maksu-TV-kortti on aivan uusi, kannattaa varmistaa, että palvelu on kytketty.
  • Jos maksu-TV-kortti on ollut käytössä jo jonkin aikaa, kannattaa varmistaa operaattorilta, ettei kortti ole päässyt vanhenemaan.
  • HUOM! Joskus kortin aktivoiminen saattaa kestää hetken, joten maltti on maksukanavakorttien kanssa valttia.

Saisiko olla asennuspalvelua?

Telia Helppi on helpoin vaihtoehto esim. uusien älypuhelinten, tablettien, älytelevisioiden tai tietokoneiden ja lisälaitteiden käyttöönottamiseksi tai teknisten pulmien ratkasijaksi. Asennamme ja ratkomme puolestasi puhelimitse tai luonasi paikanpäällä sekä nyt myös kahdessa Telia Kaupassa.

0600 10 100

ma-pe 8 - 20, la 9 - 16.30 — 2,50 € / puhelu + 2,50 € / alkava min + mpm/pvm

Lue lisää