0600 10 100

ma-pe 8 - 20, la 9 - 16.30 — 2,50 € / puhelu + 2,50 € / alk. min + mpm/pvm
Neuvot ja niksit Viihde-elektroniikka Digiboksin tallennusongelmat

Digiboksin tallennusongelmat

Tallentava digiboksi on käytössä kätevä – kunhan se toimii, kuten pitääkin. Jos lempiohjelma ei tallennu, voidaan vikaa lähteä etsimään kolmesta paikasta: digiboksin kytkennöistä, tallennustilasta sekä ohjelmistosta. Jos ongelma on kertaluontoinen, se saattaa johtua lyhyestä sähkökatkoksesta.
 

Näin korjaat digiboksin tallennusongelmat:

  • Varmista, että boksilla on vielä tallennustilaa.
  • Tarkasta digiboksin kytkennät. Ovathan kaikki johdot kunnolla kiinni?
  • Sammuta boksi ja irrota virtajohto seinästä. Odota ainakin 20 sekuntia ennen kuin laitat laitteen uudelleen päälle.
  • Jos digiboksi ei tallentanut ohjelmaa, kun nauhoitus tehtiin ohjelmaoppaan kautta, saattaa vika olla siinä, että ohjelman tiedon hakemiseen kului liikaa aikaa. Kokeile tallennusta niin, että ajastat itse nauhoituksen.
  • Tarkasta, onko digiboksin ohjelmistoon olemassa päivityksiä. Päivitä boksi ja kokeile tallennusta uudelleen.

Saisiko olla asennuspalvelua?

Telia Helppi on helpoin vaihtoehto esim. uusien älypuhelinten, tablettien, älytelevisioiden tai tietokoneiden ja lisälaitteiden käyttöönottamiseksi tai teknisten pulmien ratkasijaksi. Asennamme ja ratkomme puolestasi puhelimitse tai luonasi paikanpäällä sekä nyt myös kahdessa Telia Kaupassa.

0600 10 100

ma-pe 8 - 20, la 9 - 16.30 — 2,50 € / puhelu + 2,50 € / alkava min + mpm/pvm

Lue lisää