Toimitusehdot ja palvelukuvaukset

Erimielisyyden vieminen kuluttajariitalautakuntaan

Pyrimme aina ratkaisemaan kiistat rakentavasti ja yhdessä asiakkaidemme kanssa. Jos sinun ja Telian väliseen erimielisyyteen ei kuitenkaan löydy yhteistä ratkaisua, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ennen kuluttajariitalautakuntaa sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Telia Upgrade

Telia Upgrade -ohjelma oikeuttaa Asiakkaan nimittämään Telia Financen erikseen määritellyn Päätelaitteen ostajaksi. Tätä oikeutta voidaan hyödyntää milloin tahansa Päätelaitteen ostamisen jälkeen, kunnes 24 kuukautta on kulunut siitä, kun alkuperäinen Päätelaite on ostettu Luottotiliä käyttäen edellyttäen, että maksamatta olevasta velasta on maksettu vähintään 12 kuukauden vähimmäiskuukausierien kokonaismäärää vastaava määrä ja edellyttäen, että kaikki aiemmin laskutetut erääntyneet kuukausierät ja kaikki lähetetyt maksumuistutukset on asianmukaisesti maksettu. Oikeus on ehdollinen sille, että Päätelaite täyttää jäljempänä tässä kohdassa määritellyt vaatimukset ja että Päätelaitetta ei ole pantattu vakuudeksi millään tavoin.

Jos Asiakas käyttää oikeuttaan nimittää Telia Finance Päätelaitteen ostajaksi, Telia Finance ostaa Päätelaitteen Asiakkaalta hinnalla, joka vastaa määrältään Päätelaitteeseen kohdistuvaa maksamatta olevaa velkaa. Tämän seurauksena Asiakkaan Päätelaitteeseen kohdistuva maksamatta oleva velka raukeaa.

Edellytyksenä Upgrade-ohjelman käyttämiselle on, että Asiakas ostaa uuden päätelaitteen Telialta. Jos Asiakas päättää käyttää ostokseen olemassa olevaa Luottotiliä, Luottotiliä käytetään siten, kuten Asiakkaan ja Telia Financen välillä on kulloinkin sovittu.

Päätelaitteen tekniset vaatimukset:

  • Päätelaitteen on oltava täysin toimiva, kytkeydyttävä päälle ja pois päältä, sillä on oltava toimiva ja ehjä näyttö (mukaan lukien kosketusnäyttö) sekä akku ja ehjä takakansi, se ei saa olla tuhoutunut eikä siinä saa olla vesivauriota ja sillä on oltava toimiva kuvaruutu ilman pikselivaurioita.
  • Päätelaitteesta ei saa puuttua mitään osia eikä siinä saa olla rikkinäisiä näppäimiä, viallista kameraa, näppäimistöä tai mikrofonia, eikä siinä saa olla ohjelmistovikoja, rikkinäistä SIM-kortin pidikettä tai latausliitintä tai muuta fyysistä vahinkoa.
  • Find my iPhone -toiminto ei saa olla aktivoituna Päätelaitteella.
Sovelluskauppa yritysasiakkaille