ICT-alan lakko aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telialla. Lue Lisää

Asiakaspalvelumme palveluajat uudistuvat kesäkuussa

Asiakaspalvelumme palveluajat uudistuvat, ja puhelinasiakaspalvelumme palvelee 1.6.2019 alkaen maanantaista perjantaihin klo 8-18.

Telia.fi:n chatissa ja Minun Telia -sovelluksen chatissa voit asioida mihin vuorokauden aikaan tahansa, sillä asiantuntijamme ovat paikalla ympäri vuorokauden.

Muistathan, että kirjautuneena sinun on mahdollista tehdä monia muutoksia kätevästi itse. Voit mm. päivittää liittymiäsi, tilata TV-kanavia, tarkistaa liittymiesi saldon, tehdä vikailmoituksen ja maksaa laskuja. Myös PUK-koodit löydät näppärästi liittymäsi tiedoista.

Kirjaudu sisään sivun ylälaidasta tai lataa Minun Telia -sovellus puhelimesi sovelluskaupasta.

Ollaan yhteydessä!