Telian tilinumerot

Olemme koonneet tälle sivulle käyttämämme tilinumerot.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Käyttämämme pankki on Danske Bank. Muistathan käyttää aina oikean laskun viitenumeroa maksaessasi.

Matkapuhelin, mobiililaajakaista, kotipuhelin, laajakaista ja Telia Play
  • IBAN: FI33 8000 1601 0166 95
  • BIC: DABAFIHH
Kaapeli-TV: perusliittymä
  • IBAN: FI46 8421 0710 0034 96
  • BIC: DABAFIHH
Kaapeli-tv: maksu-tv-palvelut
  • IBAN: FI68 8421 0710 0034 88
  • BIC: DABAFIHH
Telia Finance Finland: Telia Rahoitus
  • IBAN: FI66 8421 0710 0041 06
  • BIC: DABAFIHH
Telia Helppi
  • IBAN: FI02 8421 0710 0035 12
  • BIC: DABAFIHH

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.