Suoramaksu

Suoramaksu on kätevä vaihtoehto, jos et käytä verkkopankkia, etkä siksi voi ottaa käyttöösi e-laskua.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Suoramaksussa laskun maksu hoituu automaattisesti tililtä eräpäivänä. Kytkiessäsi uuden suoramaksun, ennakkoilmoitus on mahdollista saada paperisena. Huomioithan, että paperilaskulla tuleva ennakkoilmoitus on maksullinen. Pääset tarkistamaan sen hinnan hinnastosta.

Voit tehdä suoramaksusopimuksen käyttämäsi pankin konttorissa. Huomioithan, että kytkentään tarvittavat tiedot vaihtelevat laskusta riippuen. Tarvittavat tiedot löytyvät viimeisimmältä laskultasi, jonka tarvitset mukaasi pankkiin.

Jos käytät verkkopankkia, lue lisää e-laskusta.

Matkapuhelinlasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron sekä yhden laskulla olevan liittymänumeron.

Kotipuhelin- tai laajakaistalasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron ja laskulla olevan yksilöintitiedon.

Kaapeli-tv-lasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.