Minun Teliaan kirjautuminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Voit kirjautua Minun Teliaan eli telia.fi-sivustolle omistajan tai liittymän käyttäjän roolissa.

Omistajan roolissa näet kaikki omistuksessasi olevat puhelin- ja nettiliittymät, Telia Playn ja muut tilaamasi palvelut. Omistajana kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla, Mobiilivarmenteella tai sirullisella henkilökortilla. Minun Telia -sovelluksessa voit myös ottaa käyttöön biometrisen tunnistautumisen.

Liittymän käyttäjänä näet vain kyseisen liittymän tiedot. Liittymän käyttäjänä kirjautuminen tehdään matkapuhelinnumerolla tai laajakaistatunnuksella.

Verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella kirjautuminen

Näet kaikki liittymäsi ja palvelusi kirjautumalla Minun Teliaan verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Valitse kirjautumissivulla Liittymän omistajana -vaihtoehto.

Kirjaudu Minun Teliaan

Tutustu Mobiilivarmenteeseen

Puhelinnumerolla kirjautuminen

Kun kirjaudut Minun Teliaan matkapuhelinnumerollasi, pääset hallinnoimaan vain kyseisen liittymän palveluita. Voit kirjautua laskutettavalla liittymällä tai prepaid-liittymällä. Valitse kirjautumissivulla Liittymän käyttäjänä -vaihtoehto.

Käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567).

Voit tarvittaessa tilata uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi määrittää salasanan itse. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimii hetken kuluttua salasananasi. Voit vaihtaa salasanasi myös kirjautuneena.

Huom!

  • Mobiililaajakaista-asiakas: Jos salasanan tilaaminen ei onnistu reitittimen hallintasivun kautta, siirrä SIM-kortti puhelimeesi ja tilaa salasana sitä kautta.
  • Multi-SIM-palvelun rinnakkaiskortilla ei voi tilata salasanaa.
Sovellukseen kirjautuminen biometrisella tunnistautumisella

Voit ottaa Minun Telia -sovelluksessa biometrisen tunnistautumisen käyttöön, kun olet ensin tunnistautunut sovellukseen vahvasti Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Huomioithan, että biometrinen tunnistautuminen täytyy olla päällä myös laitteen asetuksissa, jotta se toimii sovelluksessa.

Apua ongelmatilanteisiin

Onko sovelluksessa käytössä biometrinen tunnistautuminen, mutta haluaisit tunnistautua muulla tavalla ja sovellus kysyy vain biometrista tunnistautumista? Ongelma ratkeaa poistamalla Minun Telia -sovellus ja asentamalla se uudelleen. Sen jälkeen voit taas valita tunnistautumistavoista mieleisesi.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.