Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Takuu ja huolto

Laitteiden takuuhuollosta vastaa aina laitevalmistaja. Kaikilla laitteilla on laitevalmistajan myöntämä taku

Myymillämme laitteilla on normaali laitevalmistajan laitteelle myöntämää takuu. Takuuaika on valmistajasta ja laitemallista riippuen 12, 24 tai 36 kuukautta. Oman laitteesi sekä laitteen myyntipakkauksessa olevien tarvikkeiden takuun pituuden voit tarkistaa myyntipakkauksesta.

Laitteiden takuuhuolloista vastaa valmistaja ja huollot suoritetaan aina valmistajan valtuuttamalla huoltokumppanilla. Lisätietoa puhelimien ja tablettien huoltoon liittyen löydät laitehuolto-sivulta.

Laitevalmistajan myöntämä takuu kattaa korjaukset silloin, kun laitetta on käytetty takuuohjeiden mukaan. Esimerkiksi laitteen putoaminen, kastuminen tai muut väärästä käytöstä johtuvat fyysiset viat eivät kuulu takuuhuollon piiriin. Kauttamme on mahdollista korjauttaa puhelimet ja tabletit myös takuun ulkopuolisten vaurioiden osalta, tutustu korjaushinnastoomme laitehuolto-sivulla.

Huomioithan että:

  • Huollon aikana Telia ei ole velvollinen hyvittämään kuukausimaksuja tai laitemaksuja.
  • Sopimuskauden maksut on maksettava, vaikka laite katoaa tai rikkoutuu.
  • Voit käyttää huollon aikana SIM-korttia toisessa laitteessa.

Telian matkapuhelinasiakkaalla on mahdollisuus sijaislaitteeseen. Sijaislaitteita on saatavilla Telia Kaupoissa ja niiden määrä ja valikoima vaihtelee myymälöittäin.
 
Mikäli jonkin muu Telialta ostamasi laite tarvitsee huoltoa, voit tarkistaa valtuutetun huoltokumppanin ja yhteystiedot huoltokumppanien yhteystiedot -sivulta.
 
Huom! Muista liittää takuutodistus mukaan toimittaessasi laitetta huoltoon! Mikäli meiltä ostamasi puhelimen tai tabletin takuutodistus on kadonnut, löytyy kuitinkopio järjestelmistämme. Tallessa oleva takuukuitti on kuitenkin aina hyvä ottaa mukaan laitetta huoltoon toimittaessa.