Telia TV -sovellusta voit käyttää nyt myös EU-alueella reissatessa

Huhtikuun 2018 alusta alkaen Telia TV -sovelluksen sisältöjä on voinut katsoa missä tahansa EU-alueella. Telia TV -sovelluksen tai tv.telia.fi-verkkosivun kautta käytössäsi on kaikki tilaamasi Telia TV:n palvelut: kanavat ja ohjelmakirjastot, videovuokraamo sekä tallentamasi ohjelmat.

Mitä muutos käytännössä tarkoittaa?

1.4.2018 alkaen Suomesta ostettuja maksullisia digitaalisia sisältöjä on ollut mahdollista katsoa Telia TV -sovelluksella ja nettiselaimella osoitteessa tv.telia.fi kaikissa EU-maissa tilapäisesti oleskellessa. Tilapäisellä oleskelulla tarkoitetaan, että vakituisen asuinpaikan tulee olla Suomessa. Käytännössä esim. loma- tai työmatkoilla voit nyt nauttia samoista Telia TV -sovelluksen sisällöistä kuin kotisohvallakin.

Telia TV -digiboksi- tai -kaapelikorttiasiakkaanamme voit myös katsoa useita ostamiasi sisältöjä sovelluksen tai selaimen kautta jatkossa sekä kotimaassa että EU-alueella.

Maksaako Telia TV -sovelluksen käyttäminen muissa EU-maissa?

Telia TV -sovelluksen sisältöjen katselu on koko EU-alueella samanhintaista. Sisällöistä ei veloiteta erillisiä maksuja, mutta huomioithan, että datan käyttö toisessa EU-maassa voi aiheuttaa lisämaksuja riippuen käytössäsi olevasta internetyhteydestä (Telia veloittaa liittymän mukaisen datansiirtomaksun). Tiedonsiirron nopeus voi luonnollisesti vaihdella eri maissa.

Voit katsoa Telia TV -sovellusta seuraavissa maissa:

Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Irlanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Kypros, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Tanska, Tšekki, Unkari, Viro ja Yhdistynyt kuningaskunta.