Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelulla voit nyt nähdä MTV3:n ja Nelosen aluemainontaa

Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelusta voit nyt nähdä Yle TV1:n arkipäivien alueuutisten lisäksi MTV3:n ja Nelosen alueellista mainontaa. Alueellista mainontaa näkyy MTV3:n ja Nelosen mainoskatkoilla ensin lähetettävien valtakunnallisten mainosten jälkeen.

Alueelliset lähetykset ovat käytössä vain Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelussa ja kaapeli-tv-verkossa. Telia TV sovelluksella ja sellaisella digiboksilla, joka toimii muulla asiakkaan valitsemalla laajakaistalla, on toistaiseksi käytössä vain Uudenmaan lähetykset Yle TV1:n ja Nelosen kanavien osalta. MTV3:n osalta näkyy vain valtakunnallinen MTV3 ilman aluemainontaa.

Näin voit valita kanavan alueellisen version digiboksin valikosta

1.    Mene ”Menu”-valikkoon
2.    Valitse ”Asetukset”
3.    Kanavavalinnat löytyvät listan loppupuolelta. Sieltä löydät Yle TV1:n paikalliskanavan, MTV3:n paikalliskanavan ja Nelosen paikalliskanavan, mikäli kyseisellä kanavalla on paikkakunnallasi eri vaihtoehtoja tarjolla.
4.    Painamalla ”OK”-nappia valitset haluamasi kanavan.

Aluevalinnat koskevat vain suorana katsottavia ns. live-tv-lähetyksiä ja tallennuksia omalle kovalevylle. Osalla kiinteää laajakaistaverkkoa käyttävistä Telia TV digiboksi -asiakkaista on mahdollisuus valita alueuutisia tai eri aluemainontaa sisältävän lähetyksen väliltä.

Huomioithan kanavakohtaiset erot tallennuksissa

MTV3
Verkkotallennusta käyttäessä palveluun tallentuu MTV3:n tv-ohjelmista valtakunnallinen versio, jossa ei ole alueellista mainontaa.

Nelonen
Nelosella verkkotallennukseen tallentuu valtakunnallisten mainosten lisäksi Uudenmaan aluemainonta.

Yle TV1
Verkkotallennusta käytettäessä palveluun tallentuu Yle TV1:n alueellisista uutislähetyksistä vain Uudenmaan uutiset.

Yle lähettää kaikki alueelliset uutislähetykset uusintana kaikille katsojille seuraavana arkipäivänä, jolloin ne voi halutessaan tallentaa myös verkkotallennukseen.