Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Uusimmat blogit

Telialle voitto Digimenestyjät 2019 -tutkimuksessa – Euroopan ykkönen digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa

telia asiakas artikkeli 1200x800

Telia Finland ampaisi kärkeen BearingPointin tekemässä Digimenestyjät 2019 -tutkimuksessa ja palkittiin tiistaina Suomen parhaana digitaalisena yrityksenä. Yhtiö ohitti näin viime vuoden voittajan DNA:n, joka tuli toiselle sijalle. Telian osaaminen oli erityisen vahvaa digitaalisessa asiakkuudenhallinnassa, josta yhtiö pokkasi ykköstilan kaikista tutkituista eurooppalaisista yrityksistä.

”Tänä päivänä asiakas odottaa, että voi itse valita kanavan, jota kautta hakee palvelua. Tavoitteemme on olla yritys, johon asiakkaat kokevat voimakasta yhteyttä. Haluamme huolehtia, että meidän kanssamme on helppo asioida monikanavaisesti, myös digitaalisesti. Panostamme toimintakulttuuriin, jossa korostuu ennen kaikkea asiakkaan äänen kuunteleminen. Asiakastutkimukset ja datan hyödyntäminen ovat tässä oleellinen työkalu. Yli 50 000 jäseninen Telia-yhteisö, Telian Liiga sekä vastalanseerattu täysin digitaalinen liittymämme, Telia Dot, toimivat hyvinä esimerkkeinä siitä, miten olemme rakentaneet tuotteitamme ja palvelujamme asiakkaiden tarpeiden pohjalta”, sanoo Telian asiakaspalvelujohtaja Riikka Vänskä.

Vänskä kertoo, että Digimenestyjät 2019 -palkintoa ei olisi voitettu ilman jokaisen telialaisen panosta.

”Oli iso kunnia vastaanottaa voitto Telian puolesta. Kiitos kuuluu kaikille asiakkaillemme, mutta myös jokaiselle telialaiselle ja yhteistyökumppaneillemme. Teemme yhdessä työtä asiakkaiden luottamuksen saavuttamiseksi ja odotusten lunastamiseksi”, Vänskä sanoo.

BearingPointin vuosittainen Digimenestyjät-tutkimus on mitannut yritysten digitaalista kyvykkyyttä vuodesta 2013 lähtien. Tänä vuonna mukana oli 593 yritystä 25 toimialalta kahdeksasta eri maasta. Yritysten digitaalisia kyvykkyyksiä analysoidaan kuudessa ulottuvuudessa: digitaalisessa markkinoinnissa, digitaalisessa tuotekokemuksessa, verkkokaupassa, asiakashallinnassa, mobiilikokemuksessa ja sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena on arvioida vertailukelpoisesti ja monipuolisesti yrityksen digitaalista kehitystä erityisesti asiakaskokemuksen näkökulmasta.

Lisää samalta aihealueelta

Ajankohtaista
Lisää samasta aiheesta
Hyvä, paha kännykkä - ”Aivomme ovat oppineet tulemaan sen kanssa toimeen, mutta kovilla ne välillä ovat”
Luomassa tulevaisuutta ja teknologiaa, jolla on väliä
Edellinen artikkeli
Hyvä, paha kännykkä - ”Aivomme ovat oppineet tulemaan sen kanssa toimeen, mutta kovilla ne välillä ovat”
Aivotutkija Kiti Müller katselee Nokian Espoon kampuksella ympärilleen hieman huolestuneena. ...
Seuraava artikkeli
Luomassa tulevaisuutta ja teknologiaa, jolla on väliä