Häiriöilmoitus ja kuuluvuuspalaute
Häiriöilmoitus
Jos aiemmista ohjeista ei ollut apua, tee meille häiriöilmoitus. Ongelman selvittäminen sujuu helpoiten, jos pystyt olemaan laitteidesi äärellä ottaessasi meihin yhteyttä.
Voit ilmoittaa häiriöstä myös yhteydenottopyynnöllä. Pyrimme käsittelemään viestisi muutaman arkipäivän kuluessa. Tarvittaessa otamme sinuun yhteyttä numerosta 020 690 400 ma–pe klo 8–20 tai la klo 9–18.
Jos kyse on pätkivästä tai hidastelevasta yhteydestä, kirjaathan ylös vähintään kolme esimerkkiä siitä milloin, missä, miten ja millä laitteella häiriö esiintyy. Tarkat esimerkit usealta eri päivältä auttavat asian selvittämisessä.
Esimerkki:
5.12 klo. 16:59, Esimerkkikuja 18, 00000 Testipaikka. Yhteys katkeaa reitittimeltä ja laitteilta, joista yksi on myös kytketty verkkokaapelilla. Katkos kesti 2,5 min, jonka jälkeen yhteys palasi. Käytössä Huawei B525 4G-reititin.
Kuuluvuuspalaute
Kannustamme jättämään kuuluvuuspalautetta, jos olet havainnut kuuluvuudessa jo pidempään ongelmia. Kuuluvuuspalautteet ovat tärkeässä roolissa, kun suunnittelemme verkkoomme parannuksia. Voit jättää kuuluvuuspalautteen Minun Teliassa.
Huomioithan, ettei kuuluvuuspalautteen kautta saa yhteyttä asiakaspalveluumme. Palautteen jättämisen yhteydessä voit kuitenkin tilata verkon tulevista päivityksistä ja parannuksista tiedon tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Jätä kuuluvuuspalaute